이 튜토리얼의 원 저작권은 www.smdlabs.com 에 있습니다.

3DSMAX DTS/DSQ Export



Conclusion::


Other random thoughts:

You should also update your player, robot, or whatever .cs file to include your new animations. Unless
you want to make some changes to the game, you will want to keep the basic animations in the right order.
So, use the player.cs as a guide. Watch the Orc player during its different thread, so you will know what
the engine is looking for.

If you use ShowToolPro and are bouncing between it and the game, realize that if you make any changes
to the .cs player file then you will need to delete the .dso compiled file because the ShowTool grabs it
first if it's there.


I hope this helps some people out! I am not all knowing, and I am sure this guide is not perfect, but it
should get you going in the right direction!  Let me know if there are any grievous errors. The email is
support@smdlabs.com



Have fun exporting your stuff into the TGE!  It is a wonderful engine with a great team and community
backing it up!


May 25, 2005




결론.

잡스런 생각:

당신은 또한 애니메이션을 갱신할 때마다 마찬가지로 스크립트 파일을 수정해줘야 합니다. 만약 게임에
변화를 만들고 싶지 않다면, 기본적인 애니메이션들을 순서에 맞게 그대로 유지하길 원할겁니다.
그러므로, player.cs 파일을 가이드로 삼으세요.  오크 캐릭터의 애니메이션들을 유심히 살펴보시면,
엔진이 찾는것이 뭔지 알게될 겁니다.


만약 당신이 ShowToolPro를 쓰고있다면,  --------?  , 만약 당신이 스크립트 파일에 변화를 준다면,
컴파일된 .dso파일을 지워야 합니다. 왜냐면 ShowTool은 dso파일이 거기에 있다면 읽어와버리거든요.


이 문서가 사람들에게 도움이 되었으면 좋겠습니다. 전 전부 다 알고있지 않고, 이 가이드가 완벽하지
않다는 것도 압니다. 그러나 올바른 길로 이끌 수는 있을겁니다. 만약 잘못된 부분이 있다면 알려주세요.
이메일은 support@smdlabs.com 입니다.



TGE에 당신의 작업물을 넣어가며 좋은 시간을 보내세요. 좋은 팀원들이 받쳐준다면 아주 훌륭한
엔진입니다.














번역은 여기까지가 끝입니다. 현재로선 필요한 부분들을 얻었으니 토크엔진에 관한 다른 문서의 번역이나
튜토리을을 작성하는 일은 한동안 없을 것 같고, 이 사이트에서  토크엔진의 스크립팅을 포함한 다른
가이드도 있으므로 제가 필요하게 될 때 번역하게 될 것 같습니다.

그럼 저도 다시 도전해봐야겠습니다.


Posted by 夢現 和
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